Hladné alebo príliš pažravé, také máme vnútra s negatívnym postojom k životu.
Možno i pre túto našu krízu duší,  sa v každom kníhkupectve trhajú regále s motivačnými knihami.
Ľudia začali vyhľadávať tieto knihy, články a všetko ohľadom postoja k životu preto aby svoje krkolomné vnútra vystavili novým otázkam, na ktoré si sami nevedia odpovedať.  Preto ich čítame, preto dookola vyhľadávame recepty na šťastné životy, na dlhé vzťahy, na hľadanie lásky. Možno i preto čítate Vy mňa lebo máte intenzívny pocit, že Vám svojim spôsobom pomáham.
Tak namydlime si ruky a povedzme si, že ani knihy, ani články a duplom tie moje Vám Ne - po- mô- žu keď si neuvedomíte jednú podstatnú vec !!!
Nestrácajte úsmev a čítajte ďalej.

XXX
Stretla som jednu známu, ktorá pracovala v kvetinárstve. Od rána do večera robila kytice z tulipánov a iných kvetov a mne prišla ako taká čarovná víla, ktorá predávala ľuďom trochu farby do životov. Stála som pri pečive v nákupnom centre a ona mi vravela, že jej prídem jedinečná.Tak som sa len usmiala a vravela som jej, že si myslím, že je čarovná víla. Trochu sa na mňa pozerala ako na blázna, lebo ľudia si v bežnej reči hovoria, ako sa majú a nie, že si pripomínajú rozprávkové postavy, ale prejdime k veci. Spýtala som sa, aké to je ľuďom zafarbovať deň a ona mi vravela, že si nemyslí, že farbí niekomu deň.
A potom ma napadlo, že viem kde je problém.
Problém je v tom, že ľudia si už neprídu jedineční.
Vedia rýchlo hodnotiť druhých, závidieť aj mokré ponožky, ale nemajú odvahu sa pozrieť do zrkadla, usmiať sa a povedať si, že sú jedineční. V tom aký sú, v tom kým sú, v tom čo robia.

XXx
Všetci chceme meniť životy, meniť svet. Chceme aby bol krajší, lepši a neviem ešte aký, ale s úsmevom sa pýtam. Ako to môžeme chcieť, keď si nevážime seba?
Ako môžeme obdivovať duše iných a pri tom nevidieť tú našu.
Ako môžeme chcieť snívať a neurobiť pre splnenie sna nič?
Týmto článkom som Vám len chcela povedať, že všetci do jedného máme vnútra trochu zašpinené : od strachu, sklamaní, ublíženi, ale pri tom máme tam niekde velikánske miesta na to, aby sme ich naplnili láskou k sebe a iným.
Prajem Vám aby ste si vážili seba.
Aby ste sa zaoberali svojimi dušami, pretože je to to jediné, čo sa svetom bude túlať navždy.
Zbierajte cudzie duše do šálok a učte sa od iných.
Lebo každý v okolí Vás môže niečo naučiť..

A nezabudnite : ani moje články ani knihy Vás na správnu živnotnú cestu nenavedú, na ňu musíte vykročiť vy sami :)