Otvára plynule ústa akoby čítal rozprávku : Vieš sme iní obaja. Je vždy lepšie keď pôjdeme od seba teraz ako neskôr, ale môžeme ostať kamaráti.
( Rozmýšľam či mu mám vraziť teraz alebo neskôr )
- Si skvelá ženská naozaj.
( Áno, áno, vrazím mu teraz )
- Nechcem aby si bola smutná, nikdy som ťa nechcel zraniť, ale myslím, že chcem od života niečo iné ako ty.
( Pravý hák, ľavý hák )
Tak teda ešte stále sedím v tom aute, vonku prší, chcem sa opýtať : A prečo? Čo som urobila? ČO sa stalo? Veď pred týždňom si mi hovoril , že ma miluješ. Bože, v tom sú určite drogy, však?
- Prečo mlčíš? spýta sa ma po svojom monológu a ja som si istá, že teraz prišla chvíľa na moje bojové umenie, plač alebo to je priestor na dramatickú otázku : Ty máš inú?
Lenže ja sa ho to nespýtam, neukážem mu moju silnú pravačku, ale s nádychom poviem : Dobre, ako chceš.

1. týždeň - neraňajkujem, neobedujem, nevečeriam, nežijem. Segra mi vraví, že to bol kretén, ale nechcela mi to povedať.
Brat mi vraví : Mám mu rozbiť držku?
Kamoška č. 1  : Ty si  zaslúžiš niečo lepšie.
Kamoška č. 2 ( ezoterička ) : Zlato, to je karma, všetko je tak ako má byť. Vesmír to tak chcel .
Kamoška č. 3 : Prejde ho to a ozve sa, to sú muži.
Kamoš č. 1 : Takže si môžeme dať rande?
Kamoš č. 2 ( gay ) : Ale mal sladučkú tváričku.

2. týždeň - píšem, veľa píšem, píšem básne. Používam slová ako : hajzel, zlomené srdce, nezlomíš ma, zlomil si ma, nenávidím ťa, milujem ťa.
Popri tom plačem a kolegyňa mi povie: Vyzeráš naozaj zle.
Poviem jej, že ďakujem.
( ešte stále sa neozval )

3. týždeň
Začínam cvičiť, kúpila som si nové handry a v sobotu idem s babami na žúrku. Som krásna, vyrovnaná žena, kúpila som si knihu :  The Secret. AK budem vyžarovať lásku, láska sa ku mne vráti. V sobotu vyžarujem dopyt po pohárikoch, tancujem sexi ... tancujem nemotorne...tancujem a padám.. som opitá..plačem..som opitá a zúfalá. Píšem mu.. Zaspím pri písaní, idem domov.
( ešte stále sa neozval, ale vraj ho videl kamarátov bratranec, ktorý ma ženu a ona má kamošku a tá vraj s ním chodí teraz von )
Zabolelo ma to.
4. - 5.- 6. týždeň - Neozval sa.
7. týždeň - Videla som ho pri nákupnom centre. Videl ma a spýtal sa ma ako sa mám? Vravela som, že úžasne. Myslím, že mi neveril. Predstavil mi svoju novú priateľku, bola pekná a vysmievala sa mi očami. Zničím ju.


Sme od seba 128 dní.
Neozval sa mi.
Nezničila som ju.
Zdvíham šampanské a rozmýšľam, že sme sa vôbec k sebe nehodili. Bol chladný a myslel si, že zožral všetku múdrosť sveta.
Presne o 30 dní dostanem od neho prvú správu.
Spýta sa ma v nej, či som šťastná. A nezabudne dopísať, že mu chýbam.


Už nikdy mu neodpíšem.
Rozchody treba len rozchodiť :)