utorok 29. novembra 2011

Muži hľadajú ženy na život





Len akosi vždy vybočia z cesty. Fakt. Ale budem spravodlivá, nielen muži, ale i ženy. V poslednom období sa stretávam s ľuďmi, ktorí vždy niečo hľadajú. Zvláštne je, že nakoniec skončia pri niečom úplne inom alebo niekom ? !

Mám takého kamaráta, ktorý už 10 rokov hľadá " ženu na život ". A tak som sa ho v jedno ráno spýtala ako taká žena má vyzerať.

- Vieš, to nie je len taká žena s ktorou sa budeš chcieť len vyspať. To je žena, ktorá pozná tvoje nedokonalosti, ktorej poviem aj to, čo by som iným nepovedal. Jednoducho príťažlivosť spojená s duchovnými hodnotami.

Prikývla som, že rozumiem lebo tak by to asi malo byť. O pár mesiacov som ho stretla s opálenou štíhlou čiernovláskou s ktorou začal budovať vzťah. Sedeli sme na káve, fajčil jednu od druhej, zamyslene sa na mňa pozrel a povedal :

- Nemáš nejaké kamošky?

- Akože aké? - spýtala som sa ho lebo som nechápala.

- No, veď také podobné ako ty?Hľadám ženu na život.

Zasmiala som sa.

- Chcem ti pripomenúť, že máš ženu na život.

- Neblázni. Je to len spríjemnenie života, ale o láske sa tu hovoriť nedá. Vieš, žiaden muž nechce byť cez zimu sám.



XXX

Moja dobrá priateľka žije v kolotoči mužov, ktorí jej porozbíjali srdce na sedem krát a ona bez toho aby sa poučila, sa vždy s ľahkosťou vrhá do podobných vzťahov.

- No povedz mi, prečo ja mám šťastie na takých hajzlov?

- Lebo si takých vyberáš.

- Ale ved ja nechcem trpieť.

- Ale chceš.

- Naozaj si myslíš, že som taká masochistka?

- Asi sme všetci zodpovední za to koho a prečo do svojho života vpustíme., - vravela som.



XXX



Budhisti tvrdia, že nešťastnými nás robia príliš veľké očakávania. Voči sebe, voči ľuďom, ktorých stretneme. Viete, nikto nie je dokonalý a to je na tom najkrajšie..Kto by chcel stelesnenú dokonalosť, ktorá by viac nudila ako zasycovala..?!

Lenže naozaj budeme v kolotoči správnych a nesprávnych partnerov do vtedy, kým si uvedomíme, že to správne je zrazu už ďaleko preč?

Alebo si sami intuitívne vyberáme to , čo je pre nás to najlepšie?

Neviem.

Viem však, že žiaden muž nechce byť cez zimu sám... :)





PHOTO : deviantart.com

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára