utorok 29. novembra 2011

O tom kedy je vhodné povedať STOP !



Možno vo vašom živote usídilo ticho. Mrazivé a ľadové a nie je to zimou vonku ale tým, že lamentujete nad vzťahom, v ktorom sa práve nachádzate. A je úplne jedno či je to vzťah založený len na sexe alebo partnerský vzťah..Kedy to teda fungovať nebude?

1. Ak strácate sámeho seba

Začalo to telefonátom mojej kamarátky, ktorá bola bezhlavo zamilovaná do chlapa,ktorý bol v našom meste známy tým, že ju podvádzal na každom rohu . A ona preto aby mu vrátila jeho podvody s inými ženami, začala robiť to čo on, s naivnou vierou, že sa bude cítiť lepšie.

- Tak mi povedz prečo je ten Stano taký hajzel?

- Neviem zlatko.

- Vieš prečo ti volám? - spýtala sa ma.

- Chceš počuť, že si ťa nezaslúži.

- Presne.

- Nezaslúži si ťa, - vravela som potichu.

Ona chvíľu mlčala, počula som ako poťahuje nosom a potom vravela:

- Včera som sa s niekým zoznámila. Volá sa Robo.

- Hm, to je fajn.

- Ráno mi česal vlasy.

- Počkaj, počkaj, ráno?

- Je kaderník, neverila by si aké mal ruky. Tak hladké ruky som ešte nevidela.

- Čo robil u teba ráno?

- Veď ti vravím,že išiel z toho baru, v ktorom sme sa zoznámili, rovno ku mne domov.

- To si nevravela.

- Som zabudla nooo.

- Spala si s ním?

- Dal mi 50 percentnú zľavu na starostlivosť o vlasy v jeho salóne.

- Takže spala.

- Hm.. Len trošiiičku, - vravela a som si istá, že ukazovala prstami koľko málo to bolo.

Zasmiala som sa.

Ona sa zhlboka nadýchla a ja som sa spýtala lebo som ju dobre poznala.

- Ako ti je?

- Na zvracanie. Je mi na zvracanie samej zo seba.

Stáva sa to, väčšinou keď príliš chceme, keď príliš milujeme, keď príliš tlačíme na pílu. Robíme veci,ktoré by sme za iných ( racionálne ) zmýšľajúcich okolností nikdy nerobili.Argumentujeme neustále svoje konanie a hľadáme logiku v našom nelogickom správaní. A na čo je to dobré?

Hm je to dobré na pár bodiek.. Verte mi, viem o čom píšem, nie som o nič lepšia od vás. Nečakajte, že ak spravíte veci, ktoré robí váš partner, že sa niečo zmení, že sa budete cítiť lepšie.



2. Ak nemá záujem

Ak sa nezaujímate o svoje životy, nepreberáte banality, ktoré každodenne zažívate.Ak ignoruje všetko čo pre neho / ju robíte, nie je to preto, že má len jednoducho veľa práce lebo sa snaží zachrániť svet, ale preto, že tá ignorácia je opodstatnená.

Je opodstatnená tým, že asi nemá záujem.

O Vás, o Váš vzťah...



3. Ak zabúdate na svoje šťastie



- Vieš jeho vyhodili teraz z práce, - vravela mi známa pri káve.

- A to je dôvod aby ti dal facku?- spýtala som sa.

- Má v sebe veľa stresu, vieš taký pretlak, ktorý musel dať von.

- Počúvaš sa?

- Pozri, ak budeš mať muža, ktorý prežije v živote tak veľa zlého, tak to pochopíš.



Nepochopila som. Ospravedlňovať chovanie toho koho milujeme - tomu rozumiem. Ale ospravedlňovať bitku, ktorú dostaneme od muža, ktorého milujeme. Sorry, to je na mňa príliš..

Lenže to sa týka najmä nás žien. Dokážeme byť empatické k bolestiam ľudí, ktorých milujeme natoľko, že zabúdame na svoje šťastie. A tak robíme všetko v mene toho druhého.. Nie vždy je to dobré, ak sa doma pristihnete pri tom, že sa z vás stala žena, ktorá v sebe nosí bolesti celého sveta a na svoje nemá čas, je to jasný dôkaz toho, že tudy cesta nevede.




XXX

Toto nie sú rady.

To sú len signály, ktoré veľmi často prehliadame.

Pretože príliš chceme.

Príliš túžime.

Príliš milujeme.

Hm.

Lenže : možno by bolo fér, pozrieť sa do zrkadla a povedať si, či to robíme pre tých pravých a pravé..





PHOTO : deviantart.com

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára